Specjalista do spraw finansowych
- Wykształcenie: wyższe
- Wymagania konieczne:
- co najmniej 5 letni staż pracy
- · obywatelstwo polskie
- · pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych
- · niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- · znajomość przepisów ustawy Kodeks Pracy
- · znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela
- · znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych
- · znajomość obsługi programu Płatnik
- · komunikatywność werbalna i pisemna
- · biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej
- Wymagania dodatkowe:
- · umiejętność bezkonfliktowego działania
- · umiejętność pracy w zespole
- Sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników obsługi Zespołu Szkół im. H. Sienkiewicza w Siedliszczu.
- Naliczanie zasiłków chorobowych ZUS.
- Sporządzanie sprawozdawczości płacowej, GUS.
- Sporządzanie list do umów o dzieło, zlecania.
- Prowadzenie kart wynagrodzeń.
- Prowadzenie kart zasiłków chorobowych.
- Naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od płac od osób fizycznych.
- Naliczanie nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych.
- Naliczanie i sporządzanie deklaracji ZUS.
- Prowadzenie rocznych kartotek zarobkowych dotyczących przychodów z tytułu ZFŚS.
- Prowadzenie korespondencji z ZUS oraz sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniach i zarobkach ZUS Rp-7.
- Gromadzenie, właściwe przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów.
- Inne race zlecone przez pracodawcę.
- Curriculum vitae
- List motywacyjny
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (odpis świadectwa ukończenia szkoły, dyplomu).
- Oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe wraz ze zobowiązaniem do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, z chwilą podjęcia pracy.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zaświadczenia o ukończonych kursach.
- Spis wszystkich dokumentów składanych przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzania moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. (RODO)
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Miejsce pracy nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz po terenie zespołu szkół, obsługa interesanta.
- Wymiar czasu pracy: cały etat
- Czas pracy: równoważny jednozmianowy
- Umowa o pracę
- Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty do spraw finansowych” w sekretariacie Zespołu Szkół im. H. Sienkiewicza w Siedliszczu lub pocztą na adres placówki z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty do spraw finansowych”.
Termin składania ofert upływa w dniu 18 listopada 2019 r. o godz. 15,00. Oferty, które wpłyną do sekretariatu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu kolejnych etapów naboru kandydaci zostaną powiadomieni oddzielnym pismem.
Dodano do BIP dnia 31-10-2019 12:43:24