Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół im Henryka Sienkiewicza w Siedliszczu

Logo - Zespół Szkół im Henryka Sienkiewicza w Siedliszczu

Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP

Udostępnianie informacji na wniosek

Zgodnie z Art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2058), informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek zainteresowanego.

Jeśli poszukiwana informacja nie jest opublikowana na naszej stronie BIP, prosimy o złożenie wniosku (wzór do pobrania) w sekretariacie Zespołu Szkół lub przesłanie go do nas jedną z poniżej wybranych możliwości:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zssiedliszcze.edu.pl
  • faxem na numer: 082 569-25-00
  • listownie na adres: 

Zespół Szkół w Siedliszczu

ul. Aleksandra Bałasza 1

22-130 Siedliszcze

Jeżeli informacja publiczna może być niezwłocznie udostępniona, w formie ustnej lub pisemnej, osoba występująca o informację nie składa pisemnego wniosku (art. 10 ust. 2 powołanej ustawy).

Zespół Szkół umożliwia skopiowanie, wydrukowanie, przesłanie informacji publicznej lub jej przeniesienie na powszechnie używany nośnik informacji (art. 12 ust. 2 ustawy).

Termin udostępniania informacji

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż jednak w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku (art. 13 ust. 1 ustawy).

W przypadku, gdy niemożliwe jest zachowanie tego terminu, wnioskodawca zostaje powiadomiony (w terminie 14 dni) o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, w jakim zostanie udostępniona informacja, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku (art. 13 ust. 2 ustawy).

Sposób udostępniania informacji

Udostępnianie informacji na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki, którymi dysponuje Zespół, nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych we wniosku (art. 14 ust. 1 ustawy).

Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w sposób lub w formie określonych we wniosku, Zespół Szkół powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być niezwłocznie udostępniona. W takim przypadku wnioskodawca ma 14 dni od dnia powiadomienia na złożenie wniosku o udostępnienie informacji (art. 14 ust. 2 ustawy).

Opłaty

Za udostępnienie informacji publicznej mogą być pobierane opłaty, jeżeli Zespół Szkół będzie musiał ponieś dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku (art.15 ust 1. ustawy). Wnioskodawca w terminie 14 dni od złożenia wniosku zostaje powiadomiony o wysokości opłaty. W takim przypadku udostępnienie informacji zgodnie z wnioskiem następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji lub wycofa wniosek (art.15 ust. 2 ustawy).

Tryb odwoławczy

W przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej wnioskodawcy przysługuje odwołanie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23).

Odwołanie od decyzji rozpatruje się w terminie 14 dni (art. 16 ust. 2 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej).

Dane jednostkiData dodania do BIPWięcej informacji