Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół im Henryka Sienkiewicza w Siedliszczu

Logo - Zespół Szkół im Henryka Sienkiewicza w Siedliszczu

Prowadzone rejestry, ewidencje i składnica akt

Zespół Szkół prowadzi następujące rejestry:

  1. Księga uczniów i absolwentów,
  2. Księga dzieci.
  3. Rejestr pracowników,
  4. Rejestr emerytów
  5. Księgi protokołów zebrań Rady Pedagogicznej
  6. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
  7. Rejestr skarg i wniosków.
  8. Rejestr korespondencji.
  9. Księgi inwentarzowe.
  10. Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli.

Zespół Szkół prowadzi  następujące ewidencje:

  1. Ewidencja środków trwałych,
  2. Ewidencja druków ścisłego zarachowania,
  3. Ewidencja czasu pracy.
  4. Ewidencja materiałowa.
  5. Ewidencja zastępstw.
  6. Ewidencja akt osobowych pracowników.

Zespole Szkół prowadzona jest składnica akt w której znajdują się, w szczególności:

  1. Dzienniki lekcyjne.
  2. Księgi arkuszy ocen.
  3. Księgi protokołów zebrań Rad Pedagogicznych
  4. Księgi Ewidencji dzieci i uczniów,
  5. Listy płac,
  6. Akta osobowo-kadrowe byłych pracowników.

Wymienione rejestry, ewidencje i dokumenty znajdujące się w składnicy akt  stanowią dokumentację niejawną i udostępniane są jedynie osobom do tego upoważnionym.

Dokumentacja z prowadzonych rejestrów i ewidencji jest dostępna dla organu nadzorującego i prowadzącego Zespół oraz innych uprawnionych organów.

Dokumentacja przebiegu nauczania może być udostępniona rodzicom lub prawnym opiekunom dzieci tylko w obecności pracownika Zespołu.

Szukaj dokumentów
od do
Dane Przenieś Opcje Tytuł Data utworzenia Znak dokumentu Wprowadzający Wytwarzający Wydział